MoBioFood participa al Pint of Science Tarragona 2018!!

General  -

La Dra. Katherine Gil us explica que investiguem

MoBioFood participa al Pint of Science, el festival de divulgació científica que se celebra del 14 al 16 de maig simultàniament a diversos països del món. Per primera vegada Tarragona forma part d'aquest festival internacional.

Pint of Science Tarragona comptarà amb la participació de 43 investigadors dels centres i instituts de recerca de la ciutat. Entre ells està la Dra. Katherine Gil de MoBioFood-URV qui ens va explicar ahir "¿Qué alimentos ayudan a mantener una buena salud intestinal?" a La Cantonada.

L'objectiu del festival és oferir xerrades interessants i divertides sobre la recerca actual en un format accessible a tots els públics i en un ambient distès com són els bars. Els establiments que acolliran aquesta edició són La Cantonada, Highland i la vinateria Clot Martell a partir de les 19h. Consulta tota la programació aquí.

Horaris Pint of Science Tarragona

Si vols seguir el festival per les xarxes, segueix el compte de Twitter @divulgaTGN, Instagram i les etiquetes #Pint18TGN i #Pint18ES.

Pint of Science va néixer l'any 2013 al Regne Unit amb una molt bona acollida i des de llavors no ha parat de créixer. El 2014 va fer el salt a nivell internacional afegint-s'hi països com Irlanda, França, els Estats Units i Austràlia. L'any 2015 va arribar a Espanya, el Brasil, Alemanya i Itàlia.

Enguany se'n pot gaudir a 21 països i a més de 300 ciutats. Tarragona serà a la llista per primera vegada.